pondělí 24. července 2017

Okamžiky 2.0

Asi měsíc zpátky jsem si koupila novej foťák. Teda takhle, novej. Novej je pro mě. Neni v něm baterka, za to je v něm film. Je to stará sovětská mašinka Smena 8M a koupila jsem ho za pá stovek v obchůdku se starejma foťákama. Byla to pro mě taková rychloškola ovládání starýho foťáku. Kompakt, co jsem měla do tý doby, je sice taky na kinofilm, ale má v sobě baterku, takže ostření, blesk a převíjení filmu obstaral uplně sám. Smena nedělá ani jednu věc sama, pochopitelně, takže jsem se poprvý v životě učila ostřit ručně, což pro mě nebyla žádná sranda, vzhledem k tomu, že to člověk nemůže ani zkontrolovat v hledáčku. A tak jsem fotila a fotila až jsem docvakala dva filmy a šla je vyvolat, děj se vůle boží. Ze dvou filmů vyšlo nakonec asi padesát fotek, což na poprvý považuju za kardinální úspěch. A koupila jsem si k nim velký papírový fotoalbum. A protože z nich mam hroznou radost, dnešní okamžiky budou o nich.





Deák Ferenc tér, Budapešť




Deák Ferenc tér, Budapešť




Budapešť





víno na mostě při západu slunce, Budapešť





Budapešť




Schodová, Brno




Schodová, Brno




Kmeny 90, Moravská galerie, Brno




Moravská galerie, Brno




Taneční kaligrafie, Moravská galerie, Brno




Taneční kaligrafie, Moravská galerie, Brno




Poznań















































nádraží, Wroclaw


















Národní galerie, Budapešť




balení, Budapešť




stěhování, Budapešť




orloj v lešení, Praha





Praha






Žádné komentáře:

Okomentovat