sobota 31. prosince 2016

Změny nezměny aneb šestnáctka v kostce

Loni jsem na Silvestra odmítla cokoliv rekapitulovat a k čemukoliv se vracet. Což bylo vcelku pochopitelný, konec roku pro mě tehdy nebyl žádná hitparáda. Zároveň to byl rok obrovskejch změn a já vlastně nevěděla, jak je dost dobře popsat. A tak jsem si letos řekla, že ten uplynulej tentokrát vezmu a zrekapituluju, hezky se všim všudy, skoro statisticky. Pro mě byl rok 2016 mnohem klidnější, usazenější, jestli to tak jde říct, a na první pohled se skoro nic moc velkýho a převratnýho neudálo. Na druhou stranu to ale bylo období, ve kterym se potichounku potvrdilo všecko z roku předcházejícího a tak nějak můj život nenápadně a po špičkách popošel. Chtěla jsem původně napsat kam popošel, ale nenapíšu, prostě jenom popošel. Takže proto ty změny nezměny. Ale aby to zase nebudilo pocit, že se nedělo vůbec nic, vzala jsem si blok a vypsala jsem si co nejvíc věcí, který se staly. Seznam předkládám.


V roce 2016 jsem...

...zvládla úspěšně absolvovat dvoje zkouškový, i když občas s rukou na plicích a hadrem na hlavě.
...se konečně blíž seznámila s mojí, v současnosti už jedinou, spolužačkou z latiny. Hned na prvnim rande jsme se přiopily a vzešla z toho přihláška na Erasmus, kam jedeme za měsíc.
...litovala, že zrušili mojí oblíbenou brněnskou hospodu a připadala jsem si u toho, jakože už jsem v Brně tim pádem děsně zabydlená.
...zveřejnila dvacetosum článků na blogu, z čehož jsem ale nenapsala všechny jenom já.
...taky založila Pražandě facebookovou stránku a u každýho novýho lajku byla dojatá jako patnáctiletej youtuber mamča, když její děcko vyžvatlá první slovo. <3
...byla uplně celej rok nonstop zaměstnaná.
...hned dvakrát přísahala, že si budu už vopravdu psát poznámky a dělat seminárky včas.
...rozhodně nepřečetla tolik knížek, kolik jsem měla.
...si zamilovala chodit v Brně do kina.
...dostala jednu pokutu za jízdu na černo. Ze dvou dalších jsem se zvládla vykecat.
...oslavila jubilejní dvacátý narozky. Dostala jsem kromě jinýho dort s motivem Frozen.
...se dočkala toho, že se mi Aví přistěhovala do Brna. <3
...jsem koupila první vysavač v životě.
...jednou dosáhla povýšení, pokud se tomu v naší firmě vůbec dá takhle řikat.
...byla na třech pasování prváků a taky zjistila, že se tenhle zvyk v Praze na vysokejch vůbec nedrží.
...přišla o jeden telefon a pořídila si místo něj iPhone, což považuju do teďza geniální nápad, děkuji za pochopení.
...konečně přestala utrácet za umělý nehty a začala si je dělat sama.
...se začala učit už pátej jazyk, konkrétně starořečtinu.
...byla poprvý na vánočnim večírku Student Agency.
...pořád neviděla Jančuru.
...nainstalovala do svýho pokoje v Brně dvoje další světýlka.
...poprvý letěla sama letadlem.
...nechala po roce a půl vyvolat film z foťáku.
...slavila první pedagogickej úspěch, když můj kamarád udělal úspěšně zkoušku z latiny.
...utratila za cestování tolik, že to ani nechci vědět.
...si nechala udělat dvě tetování.
...poprvý v životě zaspala do práce. A nemělo to žádnej postih.
...se ani jednou nestěhovala.
...překročila hranice jedenácti států. Z toho šesti z nich bez platnejch dokladů.
...poprvý v životě přešla k jinýmu operátorovi.
...byla celej rok nezadaná.
...přišla k nový sestřence. <3
...pořád nebyla u nás v baráku ve sklepě.
...omylem zlikvidovala jednu kytku.

Tak. Víc mě toho nenapadlo. Teď se nebudu nijak významně loučit. Ani letos si nebudu dávat předsevzetí, ale narozdíl od loňska neplánuju o půlnoci brečet jako želva. (Hah, uvidíme.) Příští rok bude jízda, tim sem si naprosto jistá. Já si teď jdu vzít klobouk, abych mohla před novym rokem smeknout, a jdu slavit. Jděte taky, protože jak na novej tak po celej.

PF 2017 <3



Žádné komentáře:

Okomentovat