sobota 30. ledna 2016

Jedna věta denně #1

Našla jsem na internetu stránku, která se jmenuje www.jednavětadenně.cz. A na první pohled mě to zaujalo. Jsem člověk, kterej má rád takovýhle projekty, co jsou zároveň i trochu výzvou a taky mi můžou něco moc hezkýho dát. Skoro před dvěma lety jsem se účastnila výzvy 100 happy days. Každej den jedna fotka čehokoliv, co mi ten den udělalo radost. Bylo to skvělý. Začala jsem si mnohem víc uvědomovat, z jakej blbin se dokážu radovat, vůbec co všechno mi dokáže zlepšit den. Začala jsem ty věci taky záměrně vyhledávat, koukat se po nich. Výsledkem je sto fotek na mym instagramu a sto dní, který si podle každý tý jedný fotky dokážu do jednoho vybavit. Takže když jsem objevila projekt jedna věta denně, věděla jsem, že to chci zkusit. Na začátku bylo pět žen různýho věku. A každá z nich napsala jednu větu každej den. Na stránkách vyzývaj lidi, aby do toho šli s nima a já jdu, i když sám projekt je už starší. Je jedno kdy, je jedno, jak dlouhá ta věta bude a je úplně jedno o čem bude. Každej den ale jednu napíšu. Jsem už dlouholetej deníčkář, takže je to pro mě vlastně tak trochu přirozenost. A hrozně se těšim, až si to budu číst s odstupem času.
Tady jsou moje první dva týdny. Kdo do toho jde se mnou?


16.1. James (7) prohlásil, že s holkama je problém v tom, že jsou hrozně holčičí.

17.1. Z Anakina Skywalkera se neměl stát Darth Vader, rozervalo mi to duši.

18.1. Poslouchat muziku v autobusech Student Agency je jako mít pro sebe vlastní jukebox, kterýmu nemusíte platit.

19.1. Když se na mě lev z erbu kouká z ánfasu, neni to lev, je to leopard.

20.1. Moje průkazový fotky maj děsně krátkou trvanlivost, zkrátka a dobře, nemam šanci si bejt na šalinkartě podobná.

21.1. Zkoušku z pravěku jsem strávila v kavárně, věděla bych totiž jenom to, že mamuti vymizeli v mezolitu.

22.1. Když neni Halloween ani Vánoce, vždycky se snažim dát si ve Starbucksu něco jinýho než obvykle, stejně si ale vždycky dám caramel macchiato.

23.1. Proč nejsou mekáčový snídaně do 12, nebo rovnou celej den?

24.1. Dneska jsem změnila názor ohledně změny zaměstnání a opsala si do deníku značnou část z rozečtený knížky, pořád já, žádná změna.

25.1. Pan řidič se mě dneska v práci zeptal, jestli ten, co ho mam na tapetě v telefonu, je můj přítel; mám na tapetě Chrise Evanse.

26.1. Napsala jsem kamarádce, že jsem stará, plesnivá a ošklivá, odpověděla mi, že si napíše do deníku: Svět se hroutí, všechno je špatně a naruby, Kolací řekla, že je stará, plesnivá a ošklivá.

27.1. Dostala jsem nápad, že si udělám těstovinovej salát s tuňákem, musela jsem si koupit tuňáka, protože jsem si nepamatovala, jestli ho doma mam, a nakonec jsem si udělala tousty.

28.1. Je neuvěřitelný, kolik si toho stihnou tři holky sdělit za 45 minut čistýho času.

29.1. Visej mi ve skříni silonky, který jsem si sama povýšila na sváteční a plánovala si je poprvý vzít ke speciální příležitosti, která se nakonec nekonala, tak jsem si je dneska vzala na truc do hospody; teď děsně smrděj kouřem, ale furt jsou sváteční, to už jim, myslim, zůstane.

Žádné komentáře:

Okomentovat